• LinkedIn - Grey Circle
  • Instagram
  • Facebook

כל הזכויות שמורות © SRY DIGITAL 2019 // משרדים: שדרות הפלי"ם 2, חיפה // טלפון: 03-3723080

פרסום באינסטגרם

קצת על האפליקציה שמשגעת את העולם


אינסטגרם היתה בסביבה במשך כמה שנים, הפלטפורמה הוקמה בעיקר בזכות האובססיה החדשה של כולם עם צילום מהנייד. מדובר באפליקציית רשת חברתית המיועדת לשיתוף תמונות וסרטונים מתוך סמארטפונים.

משתמש חדש? כך תוכל להתחיל ולבצע את הצעדים שבהם העסק שלך יכול לנקוט כדי להפיק את המרב מהפלטפורמה.


בדומה לפייסבוק או לטוויטר, לכל מי שיוצר חשבון אינסטגרם יש פרופיל ופיד משלו. כאשר אתה מפרסם תמונה או סרטון ב- אינסטגרם, הוא יוצג בפרופיל שלך. משתמשים אחרים שעוקבים אחריך יראו את הפוסטים שלך בעדכון שלהם. כמו כן, גם אתה תראה פוסטים ממשתמשים אחרים שאתה בוחר לעקוב אחריהם. זה בעצם כמו גרסה פשוטה של ​​פייסבוק, עם דגש על שימוש נייד ושיתוף חזותי, שהופך את הכל לפשוט יותר.

בדיוק כמו רשתות חברתיות אחרות, אתה יכול לקיים אינטראקציה עם משתמשים אחרים באמצעות מעקב אחר אותם אנשים, להגיב, לתת לייקים, לתייג ולהעביר הודעות פרטיות.
 

 למה אינסטגרם 


אנחנו נמצאים בעיצומה של מהפכה חברתית-תקשורתית עם מיליארדי אנשים שנוהרים אל רשתות חברתיות כמו פייסבוק, סנאפצ'ט, וכמובן אינסטגרם. אין זה פלא שהפלטפורמות הללו מחזיקות את הכתר, הכוח והנפח העצום של פלטפורמה כמו אינסטגרם יכולה לעזור להרקיע שחקים עם מכירות של כל עסק באמצעות גישה ממוקדת היטב למיליוני המשתמשים שנמצאים שם.

עם זאת, אנו גם יודעים כי בניית חשבון באינסטגרם שמכיל מיליוני אנשים שיעקבו אחריך זה הישג לא פשוט. בדומה לפלטפורמות המדיה חברתית האחרות, זה לוקח כמות עצומה של משאבים זמן וידע בשיווק. התחייבות מפותלת, מפרכת מאוד, מורכבת ומלאת אתגרים רבים.
 
בדומה לדירוג בחלק העליון של דפי התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל, שבו מיליוני עיניים פוטנציאליות נמשכות אל התוכן שלך, אינסטגרם מציעה מגש של זהב וירטואלי.


כל אחד יכול להקים עסק על Instagram. אבל ללא תחזוקה שוטפת, תוכן איכותי וקהל עוקבים, סביר להניח שלא הרבה אנשים יבחרו לעקוב או ליצור קשר אל מול העסק.
 

המכשירים בהם האפליקציה זמינה


הרשת החברתית זמינה בחינם במכשירי iOS ו- Android. ניתן לגשת אליה גם באינטרנט ממחשב נייח או נייד, אך משתמשים יכולים להעלות ולשתף תמונות או סרטונים מהמכשירים הניידים שלהם בלבד. 


יצירה של חשבון 

 

לפני שתוכל להתחיל להשתמש ביישום, Instagram יבקש ממך ליצור חשבון חינם. תוכל להירשם באמצעות חשבון Facebook הקיים שלך או באמצעות דוא"ל. כל מה שאתה צריך הוא שם משתמש וסיסמה. אתה עשוי להיות שאל אם אתה רוצה לעקוב אחר כמה חברים שנמצאים על Instagram ברשת הפייסבוק שלך. אתה יכול לעשות את זה מיד או לדלג על התהליך ולחזור אליו מאוחר יותר. זה תמיד רעיון טוב כדי להתאים אישית את הפרופיל שלך על ידי הוספת השם שלך, תמונה, קישור לאתר אם יש לך אחד כאשר אתה מקבל על Instagram. כשאתה מתחיל לעקוב אחר אנשים ומחפש אנשים לעקוב אחריך, הם ירצו לדעת מי אתה ומה אתה מציג.

כמה טיפים שיוכלו לעזור לך בהתחלה

  1. הירשם לחשבון ובחר שם משתמש שמייצג בבירור את העסק שלך.

  2. הוסף תמונה פרופיל, ביוגרפיה שמספרת בקצרה על העסק וקישור לאתר האינטרנט שלך דרך אזור עריכת בפרופיל. 

  3. עבור לפרופיל עסקי. מהפרופיל שלך, הקש על סמל גלגל השיניים בפינה השמאלית העליונה ובחר ולאחר מכן הקש על כדי לעבור לפרופיל העסקי (על העסק שלך להיות בעל דף פייסבוק כדי לעבור לפרופיל עסקי).

  4. קשר את חשבונך לאתרי שיתוף אחרים של צד שלישי שבהם יש לך חשבון. הדבר יאפשר לך: 

    • שיתוף תמונות לשירותים אלה. 

    • זה יהיה גם ליצור סיפור חדשות ב- Instagram לכל מי עוקב אחריך בפייסבוק יש מקושר חשבון הפייסבוק שלהם 

  5. תוכל להשתמש באופציה להודיע לכל אנשי הקשר שלך בטלפון וחברי הפייסבוק שאתה נמצא באינסטגרם.

  6. השתמש בתגיות (האשטאגים רלוונטים לתחום שלך) לחיפוש כדי להתחבר לקהל שלך. 

 יותר פרסום > יותר לקוחות 

מודעות תמונה

 

בעזרת מודעות תמונה, עסקים יכולים לספר את סיפורם ואת המוצרים שלהם באמצעות תמונות מרתקות מבחינה ויזואלית. שווק את המותג שלך בפני קהל רחב או רק את הלקוחות שנמצאים סביב העסק שלך עם הופעות מובטחות.

 

אנו נספר את הסיפור שלך באמצעות תמונה מושכת ומעניינת שתשדר עניין על הפרסום המוצע. זו יכולה להיות תמונה מרובעת או רחבה.

מודעות וידאו

 

בדומה לתצוגת מודעת תמונה, יש לנו את האופציה של הוידאו, שמגיע, עם כוח נוסף של מראה, צליל ותנועה. עד 60 שניות של פרסומת קולעת בתצוגה רחבה או מרובעת.

 

ניתן לעשות מודעת וידאו עד 60 שניות, אבל על פי סקרים, 30 השניות הראשונות של וידאו חברתי הוא מה שחשוב ביותר. אם אתה יכול לקשור את הקהל שלך באותו פרק זמן, הם נוטים יותר להישאר בסביבה ולעסוק בעניין המותג שלך.

מודעות קרוסלה

 

עם מודעות קרוסלה, משתמשים Instagram יכולים להחליק כדי לראות תמונות נוספות כפתור קריאה לפעולה לוקח אותם לאתר כדי ללמוד עוד. מודעות קרוסלות הן כמו הגרסה הדיגיטלית של מסעות פרסום להדפסה מרובת עמודים של פעם. שלא כמו מודעות דפוס, מודעות קרוסלה מציעים את היתרון הנוסף של לקיחת אנשים לאתר כדי לקבל מידע נוסף

 

עם מודעות קרוסלה נוכל להביא עוד שכבה של עומק למסעות פרסום שבהם אנשים יכולים להחליק לצדדים כדי להיחשף לעוד תמונות או סרטונים נוספים וכל זה במודעה יחידה.

מודעות סטורי

 

אין ספק שהדבר החם ביותר בשוק הוא הסטוריס. עם מעל 250 מיליון איש שמשתמשים ב stories של אינסטגרם מדי יום, אפשר כעת לשלב פרסומת רלוונטית (תמונה או וידאו).

ב- Instagram Stories, משתמשים יפגשו מודעות במסך מלא בזמן שהם יגללו בעדכון הסיפרים של החברים שלהם. תכונה זו משנה את האופן שבו המשתמשים מקיימים אינטראקציה עם מודעות - ומאפשרים למשתמשים להרגיש כאילו הם נמצאים במודעה. 
 

מודעות אינסטגרם

 

לאחר שנהפוך נהפוך את חשבון השלך לחשבון עסקי כדי לקבל תובנות לגבי הפוסטים והעוקבים, ונוסיף מידע על החברה שלך, כגון שעות עבודה, מיקום, מספר טלפון ודרכי יצירת קשר נוספות. וכמובן כל זאת במעטפת המיתוג העיצובי. 
 

מודעת פרסום באינסטגרם מופיעה כצורה של תמונה טיפוסית בפיד ומה שמייחד אותה מתמונות אחרות הוא הסימן "Sponsored" (ממומן) מעל לפינה הימנית העליונה של התמונה, המקום שבו זמן הפרסום בדרך כלל מוצג.
 

משתמשים יכולים ללחוץ לייק על התמונה או לעקוב אחרי החשבון של המותג, בדיוק כפי שהיה עם כל משתמש אינסטגרם אחר, אבל יש להם גם הזדמנות לספק משוב על המודעה על ידי בחירה באפשרות המתאימה בלחצן בפינה השמאלית התחתונה.

פרסמו איתנו

SRY DIGITAL יוצרים, מנהלים ומבצעים אופטימיזציה של מסעות פרסום מובילים ב- Instagram.

אנחנו חברת פרסום שמכניסה את התמונה הטובה ביותר קדימה. יותר מעניין, יותר מאתגר ויותר אסטרטגי.

 

מיקוד מודעות

אנחנו כבר מאמינים שיש לך מוצר או שירות נהדר ואנחנו כבר מאמינים שאנחנו יכולים לקשר אותך עם הקהל הנכון שיהיה מוכן לקנות את השירות או המוצר שלך, ולהאמין בו בדיוק כמונו. מומחי המודעות שלנו משתמשים בטכניקות העדכניות ביותר וכדי למצוא ולהמיר לקוחות רלוונטיים.

 

אופטימיזציה של מודעות

אנחנו דוגלים בקמפיינים שממירים כמה שיותר פניות עבור הלקוחות שלנו. מסיבה זו, אנחנו מבצעים ברציפות מבחני  A / B על מנת לבדוק את מספר מסעות פרסום ולבצע שינויים לעתים קרובות ולהסתמך על נתונים כדי לראות אילו סוגים של פרסומות מספקות את התוצאות הטובות ביותר.

קליקים לאתר

יש לך אתר אינטרנט? באמצעות מודעות רלוונטיות ומושכות אנחנו נוכל לשלוח לקוחות פוטנציאליים לאזורים ספציפיים של האתר שלך. החברה שלנו משתמשת בשילוב של הקהל הנכון, פרסומת נכונה, ואת דף הנחיתה הנכון יותר שמוביל ומכירות.

מעורבות ותפוצה למותג

ל- Instagram יש למעלה מ -400 מיליון משתמשים פעילים. המודעות הממונות טבעיות כמעט לחלוטין בפיד, פרסום של תמונה או וידיאו עם כיתוב רלוונטי יכולים ליצור אינטרקציה מעולה למותג שלך ברשת.

הגדלת ההמרות

המטרה הסופית של חברת הפרסום Instagram היא לקבל את העסק שלך "ההמרה הרצוי. המרה יכולה להיות הרשמות דוא"ל, מכירות מקוונות או הזמנות. השירותים שלנו מתמקדים במטרה הסופית שלך ובמודעות שסביר להניח שיניבו.

אינסטגרם טובה למותגים

עם היכולת להגדיל את קנה המידה ולהחיל את המיקוד של פייסבוק ברמה עולמית, חלק מהלקוחות שלנו כבר רואים ביצועים טובים יותר ב- Instagram מאשר באמצעות ערוצי פרסום חברתיים אחרים.

 

בין אם המטרה העסקית שלך היא להכריז על מוצר חדש, להגדיל את הורדות האפליקציה, למשוך תנועה לרכישה או להשתתף באירוע הקרוב, מודעות Instagram מוכחות להגיע לקהל חזותי ומרתק ביותר.

סוכנות Instagram שלנו יכול לעזור לך לנצל את השוק נישה כי יאהבו את המוצר או השירות, במהירות מקבל את העסק שלך שבו אתה רוצה שזה יהיה.

 

3 סיבות למה צריך פרסום באינטסגרם

 

הפרסום הדיגיטלי גדל

עסקים מגדילים את התקציב שלהם לפרסום דיגיטלי מדי שנה. למעשה, רק בארה"ב סך ההוצאה המקוונת צפויה לגדול מ -151 מיליארד דולר ב -2015 ל -204 מיליארד דולר ב - 2018. הפרסום הדיגיטלי גדל משום שצרכנים מבלים יותר זמן באינטרנט באמצעות מחשבים ומכשירים ניידים. בנוסף, הפרסום הדיגיטלי מספק יותר מנגנוני מיקוד ממדיה מסורתית.

 

אחת הפלטפורמות הגדולות בעולם למודעות בנייד

כאמור, אינסטגרם כוללת מליוני גולשים ברחבי העולם. מעל 75 מיליון מהם יוצרים אינטראקציה על בסיס יומי עם מותגים שונים.עם בסיס גדול כזה של משתמשים, Instagram היא הפלטפורמה האולטימטיבית כדי להגיע לקהל היעד שלך.

 

קהל מעורב מאוד

ב- Instagram, ישנם למעלה מ -40 מיליארד תמונות משותפות ו -3.5 מיליארד סימוני אהבתי בכל יום. כל זה קורה בגלל שאינסטגרם לעומת רשתות חברתיות אחרות היא אפליקציה חזותית וקלה לשימוש, מה שהופך אותה מהיר לקלוט מידע, כמו גם מאפשרת למגוון רחב יותר של אנשים כדי לתקשר אחד עם השני.